داستانهای کوتاه

داستان کوتاه ، DASTAN KOTAH . dastan kotah . dastane kotah . داستان کوتاه درمورد والدین . dastanhaye kotah . غصه های کوتاه فردوسی . dastan tarikhi . داستان درمورد محبت مادر . dastan kootah . داستان های کوتاه تاریخی . 16,432,352

داستانهای کوتاه

داستان کوتاه ، DASTAN KOTAH . dastan kotah . dastane kotah . داستان کوتاه درمورد والدین . dastanhaye kotah . غصه های کوتاه فردوسی . dastan tarikhi . داستان درمورد محبت مادر . dastan kootah . داستان های کوتاه تاریخی . 16,432,352

داستان کوتاه : ته این جاده کجاست ؟؟؟

شش هفت سالم بود به گمانم . توی مینی بوسِ درب و داغانِ میزرا ماستی (میگویند توی بچگی اش با سر رفته بود توی ظرف ماست )نشسته بودیم و داشتیم میرفتیم روستا . من بودم و مامان . یک خانومی که مامان میشناخت و من نمیشناختمش روی صندلی کناری نشسته بود. مامان هم از سرِ مهر مادری و از ترس جان ته تغاری اش من را گذاشته بود روی پای خودش . گرم صحبت با غنچه خانوم بود و من غرق تماشای جاده .

پرده ی چرک و زبر سبز رنگ را نگه داشته بودم و اطراف را دید میزدم . یکهو دیدم مینی بوس ایستاد . حالا کجا ؟ سرِ یک راه خاکی و فرعی . پیرمردی که پشت سرمان نشسته بود هن و هن کنان پیاده شد و رفت . من تا خودِ روستا از مادرم پرسیدم : اون راه به کدوم کشور میرسید ؟ و مادرم و آن زن تا خودِ روستا به حرف هایم خندیدند ...

هفده سال از آن زمان میگذرد و من هربار از آنجا رد میشوم فکر میکنم واقعا اگر روزی قصدِ خارج رفتن کنم میروم و همان راه را ادامه میدهم . کوه نوردی میکنم . شنا میکنم .اگر ناچار باشم پرواز هم میکنم، میخواهم بدانم تهش به کجا میرسد ... این جاده خاکی برای من شد رودخانه و من هم در آن جاری شدم . چون به این جاری شدن نیاز داشتم هنوزم نیاز دارم ! آره خیلی خیالاتی شدم به قول حکیم ارد بزرگ : پرسش های کودکان را اگر بی پاسخ بگذاریم آنها خیال پرور و درونگرا می شوند .




dastan kootah  . dastan kotah  . داستان های کوتاه . www.dastan kotah.of . داستانک پدر و مادر . حکایتی درباره پدرومادر  . یک داستان کوتاه از فردوسی . داستان ناب حکیم . داستان درموردایران . داستان های کوتاه درباره پدر . داستانی کوتاه در بارهی ایران . dastan kotah farsi  . داستانی درمورد والدین و کودکان . داستان نادر شاه . حکایت های کوتاه فردوسی . داستان در مورد تشکر از والدین . یک دستان کوتاه مادر و پدر  . داستان های کوتاه اساطیری ایرانی . دانلود فیلمی کوتاه از مادر بزرگی که داستان می گوید . dastanhaye kotah farsi . داستان در مورد پدر و مادر . داستان کوتاه برای مادر . داستان کوتاه در مورد پدر  . داستان درمورد پدر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد